Listing 1 - 9 of 9
Sort by

Object
Bordspel : horeca vorming
Publisher: Brussel Vlaams Centrum voor Vorming en Vervolmaking in de Horecasector vzw

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Leerlingen vanaf de 3de graad basisonderwijs leren al spelend over gastvriendelijkheid en hygiëne in de horeca.


Object
Verboden de werf te betreden
Authors: ---
Year: 2011 Publisher: Brussel Fonds voor vakopleiding in de bouwnijverheid

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Multi
Voedingsatelier 2 : 3de graad STW
Author:
ISBN: 9789030141822 9789030147497 9789030147503 9789030133490 Year: 2017 Publisher: Mechelen Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Voedingsatelier 2 is een naslagwerk dat in eerste instantie is gemaakt voor leerkrachten en leerlingen STW 3e graad. Het is tevens het vervolgdeel op Voedingsatelier 1. Waar Voedingsatelier 1 de basis biedt voor gezonde voeding (de voedingsdriehoek), voedingsmiddelen, technieken en principes,... gaat Voedingsatelier 2 iets dieper in de voedingsleer: voedingsvoorlichtingsmodellen van andere landen, voeding en religie, voedingsstoffen, aan voeding gerelateerde welvaartziekten en tot slot het samenstellen en organiseren van menu's en van dag- en weekvoedingen.


Multi
New Strike 4 : activity cards : unit 5-6 : help the people get ready for an event - give them style advice / play the Pyramid Game
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789464014785 9789464016956 9789464017458 Year: 2022 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze kaartspelen horen bij de methode New strike 4. Er zijn gele en blauwe kaarten. De blauwe kaarten zijn iets moeilijker.Unit 5: Help the people get ready for an event. Give them style advice: 'How to give style advice'Unit 6: Play the Pyramid Game: 'How to describe people and objects in detail (using relative clauses)'


Multi
Match 3 : maatschappelijke vorming - Nederlands : hulpkaarten
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789464012491 9789028997516 9789464012507 Year: 2021 Publisher: Kalmthout Pelckmans


Multi
New Strike 1.2 : leerwerkboek : 2u/week
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789028996656 9789028997264 9789028997066 9789028991712 9789028997288 9789028991729 9789028997066 9789028997905 Year: 2019 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Deze kaartspelen horen bij de methode New Ace en New Strike 1.1/1.2. Er zijn gele en blauwe kaarten. De blauwe kaarten zijn iets moeilijker.Set 5: In deze oefening beschrijven de studenten een dag in het leven van hun stripheld. De anderen trachten aan de hand van deze routines te raden over welke stripheld het gaat. Set 6: in deze oefening zoeken de studenten naar een match door te polsen naar de interesses en desinteresses van hun klasgenoten.

Quartier couleurs 3-4 (BVC) : ligne de temps
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789028972667 9789028976108 9789028976092 9789028976085 9789028976894 9789028976115 9789028977600 9789028982550 9789028982574 9789028982567 9789028982543 9789028982581 9789028986206 9789028986183 9789028988286 9789028988200 9789028988781 9789028986060 9789028988286 9789028986862 9789028988255 9789028988279 9789028988811 9789028988293 9789028986190 9789028986190 9789028988217 9789028988798 9789028987883 9789028996304 9789028997592 9789028997691 9789028997523 9789028997530 9789028998612 9028997598 9028998616 902899985X 9028900586 9789028999855 9028999868 9028901086 Year: 2016 Publisher: Kalmthout Pelckmans

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Quartier couleurs is een methode voor de B-stroom en het bso. Lessen zijn opgebouwd vanuit levensechte contexten en plaatsen de leerling centraal. De sterke structuur biedt veel houvast. De methode is gericht op het ontwikkelen van de vijf vaardigheden, het stimuleren van taalattitudes, het leren hanteren van strategieën en het werken met taaltaken. Hoofddoel daarbij is dat leerlingen de Franse taal in hun dagelijkse context kunnen en durven gebruiken.Om taaltaken te kunnen realiseren, moeten leerlingen de nodige bouwstenen toepassen en ervaren zodat kennis geen doel op zich is, maar een middel om het communicatieve doel te bereiken.Dankzij gestructureerde overzichten van de geziene leerstof weten leerlingen exact wat ze moeten kennen en kunnen.Deze materialenkoffer is onderdeel van het lesmateriaal.Bron: https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/frans/quartier-couleurs.html

Listing 1 - 9 of 9
Sort by