Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|
Choose an application
Leerlingen vanaf de 3de graad basisonderwijs leren al spelend over gastvriendelijkheid en hygiëne in de horeca.
Choose an application
Choose an application
Voedingsatelier 2 is een naslagwerk dat in eerste instantie is gemaakt voor leerkrachten en leerlingen STW 3e graad. Het is tevens het vervolgdeel op Voedingsatelier 1. Waar Voedingsatelier 1 de basis biedt voor gezonde voeding (de voedingsdriehoek), voedingsmiddelen, technieken en principes,... gaat Voedingsatelier 2 iets dieper in de voedingsleer: voedingsvoorlichtingsmodellen van andere landen, voeding en religie, voedingsstoffen, aan voeding gerelateerde welvaartziekten en tot slot het samenstellen en organiseren van menu's en van dag- en weekvoedingen.
Secondary education --- voeding --- voedingsvoorlichting --- Nutritionary hygiene. Diet --- BSO (beroepssecundair onderwijs) --- Technical, artistic and vocational education --- Voedingsleer ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Schoolbooks - Didactic material --- Contains audio-visual material --- Voeding --- 2e graad secundair onderwijs --- Voedingsleer --- Sociale en technische wetenschappen --- 3e graad secundair onderwijs --- Drank --- Gezondheid
Choose an application
Didactics of English --- Didactics of secundary education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- TSO (technisch secundair onderwijs) --- KSO (kunstsecundair onderwijs) --- Engels --- taalmethodes --- leerboeken --- secundair onderwijs --- Contains audio-visual material --- Schoolbooks - Didactic material --- 485.2 --- handboeken --- Taal en letterkunde; overige talen --- Technisch secundair onderwijs --- Kunstsecundair onderwijs --- 6e leerjaar secundair onderwijs --- Grammatica --- Actualiteit --- Teksten --- Oefening --- Tekst
Choose an application
Didactics of physics --- Didactics of chemistry --- Didactics of biology --- Didactics of secundary education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- natuurwetenschappen --- Onderzoek (wetenschap) --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit --- Technisch secundair onderwijs --- Kunstsecundair onderwijs --- Plant --- Homeostase --- Dier --- Chemie --- Fysica --- Stof (chemie) --- Physical sciences --- Textbooks --- Natuurwetenschappen ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- 485.4 --- secundair onderwijs --- Natuurwetenschappen --- Natuurkunde - Scheikunde - Biologie
Choose an application
Deze kaartspelen horen bij de methode New strike 4. Er zijn gele en blauwe kaarten. De blauwe kaarten zijn iets moeilijker.Unit 5: Help the people get ready for an event. Give them style advice: 'How to give style advice'Unit 6: Play the Pyramid Game: 'How to describe people and objects in detail (using relative clauses)'
Didactics of English --- Didactics of secundary education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- secundair onderwijs 2de graad --- Engels --- taalmethodes --- secundair onderwijs 1ste graad --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Dubbele finaliteit --- Domeinoverschrijdende doorstroomfinaliteit --- Omschrijving --- Woning --- Wetenschap --- Woordenschat --- Tekenen --- Misdaad --- Criminaliteit --- Grammatica --- Vragen stellen --- Leugen --- Advies --- Kleding --- Evenement --- 485.2 --- secundair onderwijs --- leerboeken --- Secundair onderwijs ; Engels --- Taal en letterkunde; overige talen
Choose an application
Zes thema’s voor maatschappelijke vorming en Nederlands en zes thema’s voor natuurwetenschappen en wiskunde vormen samen een geheel.
maatschappelijke vorming ; secundair onderwijs --- Nederlands ; secundair onderwijs --- Schoolbooks - Didactic material --- Maatschappelijke vorming --- Nederlands --- Secundair onderwijs --- 485.51 --- maatschappelijke vorming --- 485.6 --- secundair onderwijs --- Geschiedenis - Maatschappijleer --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- PAV --- Arbeidsmarktfinaliteit --- didactiek secundair onderwijs - geschiedenis, maatschappijleer --- MAVO --- Didactics of social education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- PAV (project algemene vakken) --- 485.9 --- MEAV --- economische vorming --- artistieke vorming --- didactiek secundair onderwijs - gezondheidseducatie, verkeersopvoeding, overige vakken
Choose an application
Deze kaartspelen horen bij de methode New Ace en New Strike 1.1/1.2. Er zijn gele en blauwe kaarten. De blauwe kaarten zijn iets moeilijker.Set 5: In deze oefening beschrijven de studenten een dag in het leven van hun stripheld. De anderen trachten aan de hand van deze routines te raden over welke stripheld het gaat. Set 6: in deze oefening zoeken de studenten naar een match door te polsen naar de interesses en desinteresses van hun klasgenoten.
Didactics of English --- Didactics of secundary education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- taalmethodes --- Engels --- 1e leerjaar B secundair onderwijs --- 1e leerjaar A secundair onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- Mondelinge taalvaardigheid --- Tijd --- Spellen --- Namen --- Omschrijvingen --- Non-verbale communicatie --- Werkwoorden --- Gewoonten --- Hobby's --- Stripverhalen --- Dagindeling --- 485.2 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.22 --- Engels ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Taal en letterkunde; overige talen --- Contains audio-visual material --- Schoolbooks - Didactic material --- Engels ; secundair onderwijs --- Spel --- Naam --- Omschrijving --- Werkwoord --- Gewoonte --- Hobby --- Stripverhaal --- Textbooks --- English language --- Engelse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- Secundair onderwijs.
Choose an application
Quartier couleurs is een methode voor de B-stroom en het bso. Lessen zijn opgebouwd vanuit levensechte contexten en plaatsen de leerling centraal. De sterke structuur biedt veel houvast. De methode is gericht op het ontwikkelen van de vijf vaardigheden, het stimuleren van taalattitudes, het leren hanteren van strategieën en het werken met taaltaken. Hoofddoel daarbij is dat leerlingen de Franse taal in hun dagelijkse context kunnen en durven gebruiken.Om taaltaken te kunnen realiseren, moeten leerlingen de nodige bouwstenen toepassen en ervaren zodat kennis geen doel op zich is, maar een middel om het communicatieve doel te bereiken.Dankzij gestructureerde overzichten van de geziene leerstof weten leerlingen exact wat ze moeten kennen en kunnen.Deze materialenkoffer is onderdeel van het lesmateriaal.Bron: https://www.pelckmans.be/onderwijsniveaus/secundair-onderwijs/frans/quartier-couleurs.html
Didactics of French --- Didactics of secundary education --- Didactics of the technical, artistic and vocational education --- Frans --- taalmethodes --- Beroepssecundair onderwijs --- 1e leerjaar secundair onderwijs --- 1e leerjaar B secundair onderwijs --- 2e leerjaar secundair onderwijs --- Secundair onderwijs --- 3e leerjaar secundair onderwijs --- Technisch secundair onderwijs --- 4e leerjaar secundair onderwijs --- Schooltaal --- Klas --- 2e graad secundair onderwijs --- 3e graad secundair onderwijs --- 5e leerjaar secundair onderwijs --- 1e graad secundair onderwijs --- B-stroom --- Frankrijk --- Kaart (geografie) --- Grammatica --- Werkwoordspelling --- 485.2 --- leerboeken --- secundair onderwijs --- 485.24 --- fran485.2 --- Taal en letterkunde; overige talen --- Franse taal ; secundair onderwijs ; leermiddelen --- fran 485.2 --- didactiek --- didactiek secundair onderwijs - Franse taal en letterkunde --- secundair onderwijs ; Franse taal --- schoolboeken --- Frans ; secundair onderwijs --- didactiek secundair onderwijs - taal en letterkunde overige talen --- #BSCH: vak: Frans --- #SBIB:949.3H5 --- #BUAR:bibl.de Bock --- #gsdb8 --- #C9201 --- #ACA --- Geschiedenis van België: biografieën, memoires --- History of Belgium and Luxembourg --- Geyl, Pieter --- Flanders --- History as a science --- Dutch literature --- Mouvement flamand --- Flemish movement --- Geyl, Pieter, --- 323.13 (493) 1911 : 1927 --- geschiedenis --- Vlaamse Beweging
Listing 1 - 9 of 9 |
Sort by
|